Doctor Who sæson 8 episode 1 Deep Breath med tolvte doctor

Her i weekenden begyndte sæson 8 af Doctor Who med det første afsnit Deep Breath. Jeg synes, at det var et godt afsnit, men det er ikke det, som jeg vil snakke om. Jeg vil snakke om den tolvte doctor Peter Capaldi. Der har været meget snak, om at Capaldi er for gammel til at spille the doctor, men det synes jeg er noget vrøvl. Den første doctor William Hartnell var ikke ligefrem ung, og Matt Smith var den yngeste doctor nogensinde, så han kan ikke rigtig bruges som eksempel (ikke fordi at han ikke var god). Jeg synes personligt, at Capaldi gjorde et storslået arbejde med at spille the doctor, og jeg glæder mig til næste afsnit Into The Dalek. Men tilbage til Capaldi. Der var (milde spoilers forude) et øjeblik i episoden, hvor at det føltes som om, at det var Steven Moffat, der talte til alle fangirlsne, og jeg syntes, at det sjovt. Jeg er faktisk glad for, at der er en lidt ældre doctor nu, så vi får ham at se fra en ny vinkel. Jeg har kun held og lykke at sige til Peter Capaldi, der er mange fans, der vil hade en, hvis man fejler som doctoren, men jeg tror på, at Capaldi kan klare det.

Kommentarer