Shadow of Mordor: The Bright Repeat

Så er endnu en DLC til Shadow of Mordor kommet ud, og jeg er nød til at spille den, fordi jeg købte seasonpass, før spillet var ude (der var tilbud).

Kan du huske det, du ikke kunne lide?

The Bright Lord DLCen tager udgangspunkt i den del af standardspillet, som jeg ikke kunne lide. Det var det tidspunkt, hvor de skubbede lore til side for at lave en dårlig slutning. Nu skal du så spille denne lore uden at lære noget nyt om situationen, og der er opbygning til noget, som aldrig sker. I det hele taget er udvidelse pakken mere af det samme uden at tilføje noget nyt, og nemesis systemet er svagere denne gang, fordi du ikke har nær så mange muligheder. Det er altså ikke sådan, man laver en god DLC. 
Til gengæld var bosskampen rigtig god, men det er det eneste positive, jeg kan sige om denne DLC. Jeg havde virkelig håbet på nogle flere strategiske elementer, men det fik jeg ikke. Æv æv æv.

Kommentarer