Hobbitten del 1

Hobbitten En Uventet Rejse
Nu har jeg været inde og se Hobbitten del 1. Jeg kan kun sige at det er den bedste film jeg nogensinde har set. Den var helt vildt godt lavet. Det er den samme stemning som i ringenes herre og mange af de samme skuespillere. Jeg har længe ventet på at se hobbitten på film og jeg kan kun sige at den er bedre end jeg troede. Ting som Bert, William og Tom er virkeligt godt lavet. Men som altid ved film lavet efter bøger er der noget der er anderledes end bogen. I dette tilfælde ødelægger det dog ikke filmen, men sørger bare for at der er lidt mere spænding for dem der allerede har læst bogen. Jeg vil råde alle til at se. Kan ikke vente på del 2 og 3. Den skal helt klart have 5 ud af 5 ringe og prisen som den bedste film til dato.
Bert, William og Tom

Kommentarer

  1. Ja... jov... her kan man så sige, at mine holdninger lidt har forandret sig... ej, jeg kan ikke hade den første film.
    Men 13-årige mig elskede den nok lidt mere end 19-årige mig.

    SvarSlet

Send en kommentar