The Wolverine

Jeg har for nyligt fået set den nye film med Wolverine, The Wolverine. Den foregår efter de ældre X-men film og i den har Logan trukket sig tilbage og bor i starten i nogle bjerge. Han bliver kontaktet af en gammel ven (som vi aldrig har hørt om før) i Japan, som er døende og vil sige farvel til Logan. Det meste af filmen foregår i Japan, hvor der så selvfølgelig er Samuraier med. Filmen er ikke specielt god, den kan godt ses en enkelt gang, men det er så det. Den er meget forudsigelig og bortset fra en ting hen mod slutningen, regnede jeg det meste ud imens at jeg så den. Jeg glæder mig dog lidt til den næste X-men film, days of future past, hvor at de blander normalt X-men, med X-men first class, som jeg synes var en udmærket film. Min yndligs X-men film er dog stadig (selvom at den har fået rigtigt meget kritik og er ret hadet), X-men origins. Men tilbage til the Wolverine. Jeg vil sige at plottet er ok tænkt, men det er bare ikke udført godt nok. Nogle af scenerne virker ret sløve og der går noget tid mellem de okay gode scener (som der ikke er så mange af). Jeg synes dog at det var ret sjovt at se Logan ligne en hulemand og filmen startede faktisk meget godt. Alt i alt, en film der lige går og som holder til at se en enkelt gang.
Jeg vil afslutte med at fortælle at PC versionen af Assassins Creed 4 Blackflag er blevet udsat. Det mest irriterende at den er blevet udsat til samme weekend, hvor at The Day of The Doctor bliver sendt.

Kommentarer