Fem sæt af kunstige skabninger/Five sets of homemade constructs for Frostgrave

Dansk: Her har I fem sæt af kunstige skabninger til bordrollespil eller til brug som Constructs i Frostgrave.

English: Here are five sets of constructs made for tabletop roleplaying and Frostgrave.

Golemmer/golems

Disse lavede sidste sommer ud af skum, sand, lim og lidt figurstumper fra et troldesæt, der var tilovers.

These I made last summer from foam, sand, glue and some leftover bits from a Middle Earth Strategy Battle Game troll kit.



Bronzestatuer/bronze statues

Gammelt legetøj fra barndommen, der blev givet baser og en smule maling. Plus en mærkelig ugle jeg fandt i reuse. Teknisk set ikke hjemmelavet, men nu jeg prøver det engelske ud, kan jeg lige så godt smide noget clickbait i titlen.

Old toys from my childhood, which were given bases and a bit of paint. I also used a strange owl I found in a thrift shop.


Træsnit af nisser/wood-carvings of nisse
Modificerede nissefigurer med træstammer lavet af greenstuff.

Modicifed minis with tree-trunks made form greenstuff.



Stenhoveder/stone-heads
Disse har jeg formet i ler, bagt i ovnen ved 60 grader og så malet.

These I sculpted from clay, baked in the oven and painted.



Skrot-uhyrer/Scrap monsters

Disse er nok mine yndlings. Muligvis fordi jeg lige er blevet færdig med at male dem, men jeg synes simpelthen bare, de er så sjove. De er lavet ud af gamle figurstumper og sprues, som jeg har sat sammen med plastik-lim, tilføjet sand og så malet næsten udelukkende via spray og drybrush.

These are probably my favorite. It might be because I just finished them, but I think they are pretty fun. They are made from leftovers bits, sprues and a bit of sand. I mostly used spraypaint and drybrushing for painting them.





Kommentarer