Ringenes Herre og Hobbitten


Ringenes Herre. Bogserien over dem alle.

Tolkiens bøger. Jeg læste dem da at jeg var syv år gammel og har siden læst dem en gang om året. De er grundlaget for alt Fantasy i dag og jeg kan sige dig at hvis at du ikke har læst, så mangler der en stor del af dit liv. Eventyret om Ringen, De to Tårne og Kongen Vender Tilbage er nogle helt vildt gode bøger. Tolkien er gud i fantasyens verden. Kort efter at jeg havde læst dem, fik jeg filmene og de er også i Verdensklasse. Dog skuffet over at Tom Bombadil ikke er med. Jeg vil give dem 5 ud af 5 ringe, Gollum Gollum. Det samme med hobbitten.

Kommentarer

  1. Søren Møller Christensen15. november 2012 kl. 19.59

    Har du været i biografen at se Hobitten, eller er den ikke kommet endnu?

    SvarSlet

Send en kommentar