Skyrim

THE ELDER SCROLLS V: SKYRIM

Skyrim er et fantatisk High Fantasy RPG spil til PC, Xbox og PS3. Det er et rigtigt godt spil for en der elsker fantasy og gerne vil udforske verdner. For på trods af at der er en hoved Questline, så er det langt fra den man bruger længst tid på. For ud over Storylinen er der også timevis af sidequests og bonus missioner. Dette inkludere 5 Guilds: The Companions, The Dark Brotherhood, Bards College, College of Winterhold og Thiefes Guild. Selv har jeg brugt omkring 400 hundrede timer på at spille det (ifølge min steam account) og jeg er ikke blevet træt af det endnu. Man ser hele tiden nye ting. Da at jeg havde spillet det i 300 timer fandt jeg en grotte jeg aldrig havde set før. Og hvis at man har udvidelses pakkerne til spillet er der endnu mere at lave, man kan også kompinere ekstra pakkers handling. Eksempel: Jeg tager til Falkreath for at købe strå og glas til at bygge mit hus (Heartfire), så bliver Falkreath angrebet af en drage. Pludselig dukker en Dawnguard member op og hjælper mig med at dræbe dragen. Efter kampen siger at han at jeg burde joine the Dawnguard og de kunne bruge folk som mig.
Indtil videre er der udkommet to ekstra pakker Dawnguard og Heartfire. Den tredje kaldet Dragonborn er på vej. Forbedred dig dog på en masse loading og op til flere minutter med at kigge på et tip om Thief Guild køber stjåldne ting. Fem ud af Fem Fus Ro Dah til dette mesterværk.

 

Kommentarer