Hvad sker der i 2013.

2013
Hvad glæder i jer til i 2013. Det er et år hvor at der udkommer mange ting. Her er nogle af de ting jeg glæder mig til.

Hobbitten del 2 Smaugs Ødemark
Anden del af hobbitten kommer i år og det nok det jeg glæder mig mest til. Som jeg måske har skrevet før, elsker jeg Tolkiens værker. Jeg glæder mig rigtig meget til at se del to af filmatiseringen af hobbitten. 

Del et havde det at de havde tilføjet en del ting, uden at ødelægge historien. Jeg syntes bare det gjorde det mere spændene for en der havde læst bogen mange gange.

Assassins Creed IV Blackflag
Det næste assassins creed spil i serien. Jeg ved at mange siger at pirater, hav og jungler er et meget anderledes alternativ til gamle byer og katakomber. Men jeg synes at det lyder fantastisk og glæder mig rigtigt meget. Spillet udkommer til efteråret.

The Elder Scrolls Online
Hvis Bethesda holder tidsplanen, burde det udkomme til vinter. Det er ikke så længe, så jeg håber de får lavet et godt spil. "Winther is comming" så de har ikke længe igen. Men jeg har tiltro til elder scrolls serien og glæder mig til spille et elder scrolls MMO, selvom jeg mest er til RPG.

 
Percy Jackson the sea of monsters
Jeg ved godt at the lightning thief filmen ikke blev god, men håber meget at efterfølgeren bliver bedre. Jeg elsker bøgerne, så jeg håber at de ikke ender med at lave noget lort.


Doctor Who 50 års jubilæums speciel
I anledning af Doctorens 50 års jubilæum laver de en speciel, med både Math Smith og David Tennant. Jeg tvivler på at det går galt. De har enda bragt Billie Piper som Rose Tyler tilbage. Der går enda rygter om at det vil afsnittet hvor Math Smith regenerere og at masteren vil være med. Så jeg glæder mig rigtigt meget.

Kommentarer

  1. jeg ser mest frem til årets fisketur til norge

    SvarSlet
    Svar
    1. Også klart et bedre minde end den anden Hobbitten film

      Slet

Send en kommentar