Immortals

Filmen Immortals er en film rigtigt mange kan lide. Jeg fatter dem ikke. Jeg synes at den stank fra start til slut. De havde forkerte skuespillere til næsten alle. De havde gjort grin med Græsk mytologi og de havde fået min yndlings græske gud til at ligne en bøsse (ex-varulv) splejset teenager idiot. Min yndlings gud er Poseidon. Nogle af rustningerne i filmen var lavet af latex/gummi. Titanerne var ens, i græsk mytologi er de meget forskellige. Guderne/Titanerne kunne dø, hvilket de ikke bare kan i de gamle myter. Ud over det jeg har nævnt var alt andet også galt med filmen. Det eneste jeg kunne lide var Hyperion. Han var godt lavet. Fantastisk skuespiller til rollen som skurk og tyran. Han var det der gjorde at filmen var værd at se. Til sidst kan jeg sige at jeg aldrig skal se den igen. Den fortjener maksimum MAKSIMUM 2stjerner.

Kommentarer

  1. Nu, når jeg kigger tilbage, er min kritik her lidt mærkelig.
    Hvor hvis en civilisation i verdenshistorien har været præget af homoseksuelle, så var det vel netop de gamle grækere.
    Derudover kan jeg godt se nu, at det er faktisk en lidt stødende måde at kalde en film dårlig på. Det undskylder jeg for.
    Dog ikke for at have kaldt filmen dårlig, det er den stadigvæk. Jeg endte med at brænde dvd-en.

    SvarSlet

Send en kommentar