Nørderne Strikes Back

Først vil jeg sige at det jeg nu vil fortælle om er et stand up show. Men jeg synes alligevel at det fortjener at jeg skriver om det på min blog og det handler trods alt om nørder. Showet er lavet af Morden May, Niels Forsberg og Mads Brynnum. Som sagt handler showet om nørder og om hvordan det er at være nørd. Showet er rimeligt sjovt (måske ikke verdensklasse, men underholdende) og når meget af det der bliver omtalt i showet, er Star Wars, Ringenes Herre (jeg synes nu stadig at Tom Bombadil er vigtig), Rollespil og mere i den dur, så synes jeg at jeg kan tillade mig at blokke om det. Showet varer en time og ti minutter og jeg synes det har en passende længde, ikke alt for lang og heller alt for kort. Jeg elskede også der hvor der blev snakket om at se film serier i en anden rækkefølge, for at opnå det optimale. Især det han så sagde om Twillight, man skal åbne boksen, tage disk 2 og lade vær med at se nogen af dem. Se Showet her
og nyd 70 minutters jokes om dødstjerner, Dungeons and Dragons, Rollespils Regler og meget mere.
Noerderne_strike_back

Kommentarer