Captain America The Winther Soldier

I fredags var jeg i biografen med min lillebror. Vi skulle ind og se den nye Captain America film. Jeg havde glædet mig, og jeg vi så begge frem til filmen. The Winther Soldier er den tredje film i dette kapitel af The Avengers filmene. De to andre er Iron Man 3 og Thor The Dark World, og de er begge fremragende film. De blegner dog begge i forhold til Captain America The Winther Soldier, som var en virkelig (og denne gang mener jeg det for alvor) god film. Den var nok en af de bedste Marvel film nogensinde. Den var fremragende, og dens plot forklarer en del om hvad SHIELD laver i Dark World og Iron Man 3. Den er spændende, sjov og eksplosiv. Dens plot er godt, karaktererne er gode og det er stort alt sammen godt. Jeg syntes på den anden side, at lyd effekterne var alt for høje. I hvert fald i biografen. Captain America (Chris Evans) fik også et nyt sidekick, the Falcon (Anthony Mackie). Sammen med the Falcon og Black Widow (Scarlett Johansson) kæmpede han sig vej igennem filmen, uden at den blev kedelig på noget tidspunkt. Der er ikke så meget mere at sige.

Eller rettere sagt der er en ting mere. Hvad Heimdals Hat laver Hawkeye i løbet af The Winther Soldier, Dark World og IM3? Man ser både hvad Thor, Iron Man, Cap, Banner, Black Widow, Rodey, og Nick Furry laver inden the Avengers 2, og Coulson fik endda hans egen spinoff tv serie. Men hvad laver Hawkeye. Han er ikke med i nogen af filmene eller tv serien. Er han bare på en lang jagt tur, hvor han springer kaniner i luften. Og når han så tager hjem spørger han de andre, hvad de har lavet, og de svarer "Hey Hawkeye hvad laver du mand, du har lige misset tre film og en tv serie".


Kommentarer