Shadow of Mordor - Banished from Death Trailer og andre fremtidige spil jeg ser frem til

Nu er der endeligt kommet en trailer til Middle-Earth Shadow of Mordor. Den giver et godt indblik i Talions historie, og den fortæller mere om hvorfor han er i live. Talion er blevet forbandet, så han ikke kan dø, og han skal finde den person, der forbandede ham, for at han kan hæve forbandelsen. Traileren viser også at dette ikke er et rip off af Assassins Creed, selv det stadig minder om. Det har en hel anden historie, en mørkere atmosfære og magi! Jeg glæder mig meget til spillet kommer ud. Af annoncerede spil er det et af de tre, jeg glæder mig mest til. Det deler denne titel med Assassins Creed Unity (fik I set traileren) og det næste Mass Effect spil. Jeg glæder mig selvfølgelig også til det næste Elder Scrolls, men det er endnu ikke annonceret, at det er på vej (ihvertfald ikke officielt selvom de har sagt, at de arbejder på noget).

Kommentarer