Beast?

Den samme dag som jeg var inde og se den forfærdelige Pompeii, købte jeg X-men First Class på dvd. Jeg havde set den før, men det var længe siden. Nu kom jeg i tanke, om hvor fantastisk den film er. Da jeg så den, kom jeg i tanke om et kort øjeblik, hvor at man ser Beast, som er rigtigt sjovt. Jeg ventede på det og tog et screenshot, da det kom.
Prøv lige at se Beasts ansigtudtryk. Hvad har han spist/røget?
Bagefter tog jeg et billede af Charles. Det var det mærkeligste billede Xavier, som jeg har set.


Men det er stadig en fantastisk film. Jeg glæder mig
helt vildt meget til Days of Future Past, som udkommer om 8 dage i Danmark. Den ser ud til at blive rigtigt god. Det eneste der er lidt mærkeligt, er at Quicksilver skal være med. Men han er også med i The Avengers 2 Age of Ultron. Det er også to forskellige skuespillere. Det er lidt mærkeligt, at Marvel så har to Quicksilver på samme tid. Men jeg glæder mig til at sammenligne dem.


Kommentarer