Dragonscrolls Creed

Jeg har personligt den tro, at man ville få et virkeligt fantastisk computer spil ved at blande Dragon Age, Elder Scrolls og Assassins Creed. Prøv at forestille jer det. En Elder Scrolls størrelse open world, hvor man fægter og bruger magi fra første eller tredje person, samtidig med at man skal lave sin karakter, tage vigtige beslutninger, som har konsekvenser, og lave parkour. Det lyder måske lidt svært at lave, men jeg vil virkeligt gerne have noget, der blander alle disse elementer. Måske skal der også være nogle leder elementer, hvor at man giver sine kompagnoner ordrer, og det skal være karakterer, som man rent faktisk bryder sig om. For helt ærligt Bethesda, jeg er ligeglad med stort set alle karaktererne i standard Skyrim. Dette kunne være det bedste spil nogensinde. Jeg tror dog ikke, at det ligefrem skal hede Dragonscrolls Creed (det lyder måske lidt for mærkeligt og jeg tror, at mange folk ville sagsøgt. Jeg siger det bare), men jeg håber, at I forstår, hvad jeg mener. Ubisoft, Bethesda og Bioware I skal arbejde sammen og lave det.

Kommentarer