Blogpost 101 it's a world of slaugther afterall

Dette er så mit blogindlæg nummer 101, det føles efterhånden som om, at jeg har gjort det her hele mit liv. Imens jeg skriver dette, sidder jeg på en banegård, jeg nåede ikke toget, fordi at en bil bakkede ind i os. Her i sommerferien byttede jeg nogle bøger til brætspillet Smallworld. Det er et strategisk brætspil, der går ud på at indtage områder og tjene penge, samtidig med at man skal forræde adskillige racer, så snart at de ikke har flere tropper, bare for at man kan få en ny race. Lad mig sige det sådan her, spillet fokuserer ikke på stabilitet. Man skal meget ofte vælge en nye race og efterlade sin gamle. Det er et godt brætspil, men jeg kender mange, der ville blive frusteret, over hvor hurtigt det hele ændrer sig. Så lad hver med at spil det, hvis du ikke kan lide lidt udfordring. Der er vist også nogle udvidelsespakker, men jeg har ingen af dem. Jeg havde det også sjovt med at lave mine egne racer, og mit spil er langsomt ved at ændre sig til Mortlan Edition.


Kommentarer