Rengjort figurer fra auktion 2

Så fik jeg rengjort de gamle figurer for maling, som jeg fik i auktion 2. Det er ikke noget, jeg selv har prøvet tidligere, men med en smule isopropyl-alkohol, en billig tandbørste og en smule knofedt kom det af.
Først lod jeg dem ligge i alkoholen i et sylteglas i nogle timer, før jeg gik igang. Jeg har fundet ud af, at det hjælper at have noget simpelt i hænderne, imens man har zoom-forelæsning. Det skal være afslappet nok til, at jeg stadig kan tage noget, men samtidigt distrahere mine hænder nok til, at de ikke lister ind og tjekker mail, facespace osv.
I min samling er nu to umalede science fiction figurer fra Warhammer 40K. Dog spiller jeg ikke noget selv, hvor de kommer til at blive brugt, så nu får vi at se. Det kunne tilgengæld være sjovt at male noget lidt anderledes, der ikke skal bruges til et spil. De ryger begge to i min æske med tilfældige umalede figurer, som jeg skal bruge i min male-skrive øvelse. Den fortæller jeg jer om inden alt for længe.

Kommentarer