Blackflag og ESO E3

Ved E3 i år, fik vi en masse ny viden om Assassins Creed IV Blackflag og The Elder Scrolls Online.

AC IV
Til E3 blev der vist to nye traliere og en demo til Blackflag. I demoen så man for første gang Edvard bruge fire pistoler på en gang i Gameplay. Hvilket var noget der fik mig mere spændt på at spillet udkommer. Vi fik også at vide at når Edvard besejrer i skib, kan han lade det synke eller give det til en af sine mænd og på den måde lave en flåde. Til gengæld hvis du lader det synke, kan du få en opgradering til The Jackdaw som er Edvards Skib. Du vil også være i stand til indtage fort og gøre dem til dine. De vil så hjælpe dig i kamp og være et sikkert sted at søge i havn. Der blev ikke afsløret yderligere detaljer om hvad man kan med flåden og fortene.




The Elder Scrolls Online
Vi har nu fået at vide at ESO er blevet udsat til Foråret 2014. Det er rigtigt irriterende, men på den anden har de bedre tid til at lave et godt spil. Det blev også annonceret at spillet vil også komme til PS4 og XBox One. Der vil desuden være førsteperson og de laver det sådan at Classes ikke giver dig rammer. Der vil ikke være noget der forhindrer en magiker i at samle et tohånds sværd op og dræbe alle på sin vej og ligeledes vil alle være i stand til at bruge magi. Men trods alt er det et Elder Scrolls spil og ikke endnu en kopi på World of Warcraft (som desuden er et dårligt spil). Jeg glæder mig og tror at jeg for en gangs skyld vil elske et MMO. 


Kommentarer

  1. Åh ja, dengang jeg troede, min blog ville udvikle sig til et nyhedsmedie om computerspil.

    SvarSlet

Send en kommentar