The Tyranny of King Washington

The Tyranny of King Washington er en DLC til Assassins Creed III. Det er en tre episodet historie, der foregår (tro mig eller ej) efter det normale spils historie. Den er rigtig god men dog kort og jeg føler at de lavede denne DLC, som undskyldning til dem gerne ville have et ekstra spil med Connor. Jeg ved godt at jeg bliver meget upopulær ved at sige dette, men jeg kan bedre lide Connor end Ezio (selvom jeg også kan lide Ezio) og jeg synes denne DLC var en god ide.


Men Tyranny of King Washington (jeg kommer at skrive det mange gange, så fra nu skriver jeg bare TKW) starter med at ratonhnhaké ton/connor vågner op og genforenes med en som han troede var død (jeg vil ikke spoile hvem). Faktisk var personen død og ratonhnhaké ton er meget overrasket over at se personen i live. Han finder hurtigt ud af at mere er galt og Washington har udråbt sig selv til konge.
Ratonhnhaké ton skal så stoppe (iført en fedt ny indianer krigerdragt) Washington, ved at mestre Ulven, Ørnen og Bjørnens krafter. Men eftersom han gør det ændrer hans karakter sig og han bliver mere selvisk. (Min yndlings er ørnen, det er en rigtig praktisk evne. Ulven også dejlig, men bjørnen er lidt kedeligt)


Alt i alt synes jeg at TKW er en rigtigt god DLC, som jeg kan klart anbefale til alle Assassins Creed fans (som har treeren). I løbet af TKW møder man adskillige karakterer fra det normale spil, som for eksempel Hr Falkuner, Benjamin Franklin, Putnam og flere jeg ikke vil spoile. Man møder også kort forskellige Homestead karakterer som Big Dave. Det var også at Edward Kenway blev nævnt.

Jeg vil ikke afsløre slutningen, kun sige at alt bliver normalt og Connor gør hvad Altair og Ezio ikke kunne. Som afslutning vil jeg sige at hvis de laver alle Assassins Creed som film (hvilket de planlægger), så skal TKW laves som TV serie.

Kommentarer