Mass Effect - Trump (åbenbart er Kim ikke den eneste)

Da jeg forleden opdagede, at Kim-Jong-Un havde taget musik fra the Elder Scrolls til at lave en propaganda video, fandt jeg det helt fantastisk morsomt og tænkte "den slags sker kun i Nord Korea". Jeg tog fejl. Det viser sig, at nogle af Donald Trumps støtter har taget musik og lyd fra den bedste science fiction spilserie nogensinde og brugt det i en propaganda video. Dette lyder måske ikke så underholdende for alle, men hvis man kender Mass Effect bliver videoen pludseligt helt utroligt morsom, især når man tænker på, at Trump nærmest er the Illusive Man i den, som jo egentligt (spoiler alert) er en af seriens største og bedste skurke. Desuden delte Trump selv videoen på twitter... så tja... det ligner en parodi, føles som en parodi, og det er fuldstændigt latterligt.
Nu blev jeg lige nødt til at se den rigtige trailer... og installere Mass Effect serien på min computer igen. Jeg takker Trump for at minde mig om, hvor fantastisk en serie det er, men intet andet.

Kommentarer