Mass Effect 2 DLC

For ikke så længe siden blev jeg introduceret til Mass Effect 2 og jeg skrev en anmeldelse af spillet. Nu har jeg så fået nogle DLCer til spillet og jeg vil fortælle om tre af dem.

Først Zaeed the Price of Revenge og Kasumi the Stolen Memori. Disse to DLCer tilføjer begge to et crew member mere til Mass Effect 2. Begge to har ikke en rekrutterings mission som sådan, men begge har en fremragende loyalitets mission. Zaeed er en dusørjæger, som oprindeligt var med til at starte the Blue Suns og Kasumi er en mestertyv. Begge to har unikke evner og deres loyalitets missioner giver spilleren nye våben. Selv foretrækker jeg Kasumi DLCen, jeg synes at den har den bedste historie og den minder ikke om noget der ellers er i Mass Effect 2. Kasumi DlCen lukker også op for en ny dragt til at have på the Normandy. En af de største grunde til at jeg ville have disse DLCer, er fordi at jeg har hørt at hvis du har dem, så får du også Kasumi og Zaeed i Mass Effect 3. Zaeed DLCen er gratis og de kan begge fås via Bioware Social Network. Kasumi DLCen inholder også både en reference til Mass Effect 1 og Zaeed DLCen (hvis at du også har den)


Den tredje DLC hedder the Lair of The Shadowbroker. Denne DLC tilføjer en ny lang mission, hvor at du sammen med Liara skal finde og besejre the Shadowbroker. I løbet af historien møder man både en Spectre og adskillige af The Shadowbrokers agenter. Denne DLC tilføjer også et nyt sted at lande når at du har gennemført den. Jeg håber også at The Lair of The Shadowbroker ændrer Mass Effect 3 historien, men jeg ved det ikke. Denne DLC er nok den bedste af dem alle tre og den har en meget internesandt og god
historie.

Kommentarer