Trailer til The Day of The Doctor (og klag over Blackflags PC udgivelse)

Nu er der endelig kommet en trailer til Doctor Who halvtredsårs jubilæet The Day of the Doctor. Den varer kun fyrre sekunder, men det synes jeg er en passende længe, eftersom at afsnittet kun varer en time og et kvarter. I traileren ser man både Gallifrey under The Timewar, alle tre doctorer der er med i afsnittet (David Tennant, John Hurt og Matt Smith), Rose (Billie Piper), Clare (Jenna Luise Coleman) og meget mere. Jeg håber ikke at de har spoilet noget vigtigt i traileren, men man ser dog at den elvte doctor (Matt Smith) får en Fez igen. Jeg ser selv meget frem til afsnittet, som jeg skal i 3D i biografen. Nu er der kun to uger igen. Jeg ser nok mest frem til at min yndlings doctor (David Tennant) vender tilbage til programmet, også selvom at det kun er et enkelt afsnit. Se traileren her.

En anden ting jer ser meget frem til er Assassins Creed 4 Blackflag udgivelse på PC. Den sidste uges tid har jeg holdt mig selv fra at se en youtube video, med nogen der spiller det. Det er lige ved at jeg hader Ubisoft for det, men kun lige ved.

Kommentarer