Nå. Dragon Age virker heller ikke

Så vågnede jeg tidligt op i morges for at spille Inquisition, men det virkede heller ikke. Jeg troede, at jeg ville kunne køre det, fordi det krævede 2GHz processor. Men det er kun, hvis man har en Intel Processor, og jeg har en AMD, så spillet kræver 2,5. Jeg blev nødt til at lære en masse computer snak for at forstå, hvor store problemer jeg er i. Jeg aner ikke rigtigt, hvad jeg skal gøre nu. Det virker efterhånden næsten umuligt at udskifte processor, så jeg bliver nok tvunget til at købe en ny computer. Jeg håber bare ikke, at jeg endnu en gang ender med en computer, som er under standarden. De andre gange har alle mine venner kigget på min computer og sagt: "Ahhhh. Ahhhh. Valdemar det der går ikke". Jeg håber, det går bedre denne gang.
Dette er min model

Kommentarer