Så awesome... (venter på Dragon Age)





Nu da AC Unity ikke virkede, venter jeg utroligt spændt på Dragon Age. Spørgsmålet er, om det bliver godt nok, til at det kan distrahere mig fra AC. Det tror, at jeg kan. DA2 var måske en smule skuffende, men det ser virkelig fedt ud, og det siger anmelderne også. Det udkommer først i morgen i Danmark. Jeg er så misundelig på Amerika lige nu. Denne trailer er især fantastisk, fordi den fokuserer så meget på holdet (den kunne godt have været få sekunder længere, så der havde været tid til Cole, Sera, Blackwall, Dorian og Solas, men hvad skidt), og så har jeg sangen på hjernen. Jeg har alleredet fået spillets soundtrack (lovligt), da det fulgte med til forudbestillesen. Jeg har hørt musikken hele dagen, og jeg er så spændt. I ventetiden kan man også gå ind på Dragon Age: Inquisitions hjemmeside, hvor man kan løse nogle opgaver og få bonus våben til spillet. Det er faktisk sjovt nok og tager kun 10min, så det råder jeg andre fans til.

Kommentarer