Nørdeåret der gik

Som skoleopgave skal jeg skrive en nytårstale, så den kommer til at handle om nørdeåret, der gik.

2014

Der skete mange ting i 2014, som der gør i hver eneste år. Jackson gik hen og begik helligbrøde med sin nye film, Marvel gav os Guardians på den store skærm, og orkjagt i Mordor blev populært igen. Peter Capaldi fik også sin første sæson som the Doctor, og selv om der er delte meninger, så ønsker jeg ham fremtidigt held og lykke. 
Se på hans skæg
Sir Ian McKellen fik også et meget varieret år. Han var selv fantastisk i begge film, men X-Men var dog langt bedre end Hobbitten. Days of Friture Pasta gav os også køkkenscenen, som var helt fantastisk.
En ridder på gaden
Så var det også året, hvor at fænomenet PC-Masterrace blev virkeligt irriterende. Det er Roleplay-Overlords, vi har ikke skiftet konsol eller engine siden 80erne. Perfektion kan ikke forbedres.

For mig

For mig har året også bragt nye ting. Jeg kom ordentligt igang med min P&P gruppe, og vi nåede at spille i fem a 8timer hver + nogle specials. Sæson to af Mortlan fortsætte forresten den 23, og jeg tror, at jeg fortælle plottet på min blog denne gang. Men i løbet af 2014, blev der skæret en fisker i tusind stykker, der blev kæmpet imod en ønskedæmon, Mågens døde, Ellium fik en lussing og meget andet.
RIP Mågens
Jeg begyndte også at læse bøger for min søster. Jeg fik læst hele Bilbo Evangeliet for hende, og vi er nu igang med den fjerde Potter. Så kom jeg også igang med Games Workshop igen, og jeg blev femten i sommeren, hvor jeg fik en munkekåbe. Jeg fik nogle nye klassekamerater og blev nødt til at sige farvel til nogle gamle. 


Så må man jo tage og kigge på fremtiden. Dette er mit sidste år i Mafiqaen, og jeg skal snart begynde på dette såkaldte gymnasium i Vejen. Jeg kommer til at savne Mentiqas kaotiske stemning og nørdede diskussioner, og jeg glæder ikke specielt til at skulle af sted, men det er nu engang livets gang. 

Kommentarer