Podcast #1 Noget begynder

Halløj hr og fru internet. Jeg lovede at gøre noget anderledes med min blog inden for den nærmeste fremtid, og her er det. Jeg har lavet en podcast, hvor andre end jeg vil have noget at skulle have sagt. Kommenter endelig alt, hvad du vil, og jeg vil gerne høre jeres ærlige meninger om det. Hvis I kunne lide det, må I gerne efterlade forslag til fremtidige emner i kommentarerne.

Fantasy Nørdens første podcast, hvor følgende emner blev diskuteret:

Runde 1: Hvordan skal metagaming straffes, hvis det skal straffes?

Runde 2: Er elver/dværg konflikter overbrugte?

Runde 3: Er det godt eller skidt, at computerspil går så meget fremad (hvis vi tænker på den effekt det har på rollespil)?

Runde 4: Hvem er den sejeste magiker nogensinde?

Runde 5: Er det dovent at lave en hurtig karakter introduktion i p&p, eller er det nødvendigt?

Versus-Runden: Geralt of Rivia, Aragorn Elfstone og Ratonhnhake´:ton




Må kræften være med jer

Kommentarer