Bag of Holding 3: Legends of Flarrow og pause

Så er jeg endelig kommet igang med at skrive igen omsider. Det er ved at være lidt over en halv måned siden mit sidste indlæg, hvilket har gået mig på nerverne i længere. Jeg har faktisk været i gang med at arbejde på et nyt afsnit af historier fra Mortlan, men jeg kan bare ikke beslutte mig for skrivestilen og noget af indholdet, så jeg ender hele tiden med at skrive det om, så sidder jeg fast i en bog, har ikke spillet computer i mange uger, og der har været en smule ekstra skolearbejde. Så har jeg også været syg i de sidste par uger og været stresset i det hele taget. Tag bare denne uge som eksempel: Mandag skulle jeg på tur med mit jagttegns hold, tirsdag skulle jeg klippes, i dag er det min fars fødselsdag, i morgen er der møde på skolen om studietur, og fredag skal jeg passe mine søskende. Men nok om mit eget liv (som har en skuffende mangel på drager, halvguder, magiske ring og tryllestave) og videre til det enlige indlæg.

Legends of Tomorrow (pause)

Arrow-universet blev udvidet med endnu en tv-serie lige efter nytår, da Legends of Tormorrow ankom som den perfekte cross-over serie mellem Flash og Arrow. Besætningen (det er en bogstavelig besætning) består af karakterer både gamle og en ny, hvor de gamle kommer fra både Arrow og Flash. Dette inkluderer Atom (Ray Palmer), Captain Cold (Leonard Snart) og Firestorm. Serien er meget anderledes fra nogen anden "superhelte" serie, jeg har set, og den minder mig faktisk mest om Doctor Who. For at understøtte denne forbindelse, har serien også Arthur Darvil (Rory Williams fra Who) som den trenchcoat-bærende, tidsrejsende Rip Hunter. Serien er også langt mere kaotisk end sine to forældre serier, da en helt masse kan ændre sig fra det ene afsnit til det andet, og de interne forhold mellem karaktererne er alt andet end stabile. Det er en af de serier, hvor man er nødt til at se hvert eneste afsnit for at følge med, og selvom at starten måske var en lille smule sløv, så samlede serien hurtigt fart og blev bedre. Lige nu er der en lille pause frem til sene marts, men jeg glæder mig til, at den vender tilbage.

Kommentarer