Marvel's Captain America: Civil W.... LOOK OUT, HERE COMES THE SPIDER-MAN!!!



Marvel's Captain America: Civil War - Trailer 2

Så har vi fået den nye spidey at betragte med vore egne CGI-løse, naturlige, ikke skrumpende øjne. Hvorfor kunne de ikke have ventet med at vise ham til selve filmen?

Personligt synes jeg, at Tom Holland som Spider-Man ser meget fin ud, men hvad synes I? (Lad os se, om jeg for en gangs skyld kan starte en debat om andet end gravide nisser og hvorvidt Bob Larson er Alexander Hansen i forklædning)

Ps. Hvis det ikke er tydeligt fra mine kommentarer og entusiasme (og hvordan jeg væltede i klassen den anden dag, da nogen nævnte Spider-Man, som mine klassekamerater aldrig vil lade mig glemme), så er Spider-Man min yndlings marvel karakter, og jeg foretrækker ham over hver eneste nuværende film Avenger.

Pps. Justice League er også bedre end Avengers

Ppps. Jeg har nu sat mig i en position, hvor jeg vil undgå vrede og hadefulde kommentarer fra både DC og Marvel fanatikere

Pppps. Tror jeg nok... lad venligst vær, vil I ikke nok?

Kommentarer