Assassins Creed Unity trailere og gameplay





Nu har Ubisoft offentliggjort adskillige videoer om AC Unity. Jeg glæder mig rigtigt meget. Selvom at Black Flag var godt, så gik det for langt væk fra, hvad AC handler om. Det ser ud til at de er kommet tilbage til det igen. Faktisk lyder det som om, at de har bragt friheden fra etteren tilbage. Jeg ved godt, at Ubisoft har lovet det siden treeren, men denne gang tror jeg på det. De har fjernet fuld synkronisering i missioner (jeg hadede det, selvom at det var sjovt nok), og de vil give dig fuld kontrol over hvordan du takler en situation. Hvis det er sandt, så vil jeg mene, at Unity har pointtale til at blive det bedste AC. Samtidig kommer der jo CO-OP i free play og nogle sidemissioner, og der kommer til at være et... (spændings trommehvirvel)... SKILLTREE. Du læste rigtigt, der kommer til at være et skilltree. Faktisk flere. Eagle Vision får også sit helt eget. Samtidig med at stealth og kamp får et hver. Man hører Arnos stemme for første gang, og man ser nogle af hans med Assassiner.

Kommentarer