That's the power of love

Jeg elsker at introducere folk til forskellige nørdgrene, som jeg holder af. I weekenden så min søster og jeg (min bror og far var også med) den utroligt tunge film fra 1985, hvor der er noget galt med tyndekraften, og alt foregår i Bakkedal.

Hey Doc

Selvom jeg er stor Whovian (Doctor Who fan), så synes jeg stadig, at Back to the Future har en bedre gennemsnits værdi. Der jo kun tre film, og de er alle tre fantastiske. Selvom en masse statistikker sagde, at del to og del tre ville gå galt, så klarede de tre film uden at gå i en Hollywood fælde. Humoren holder hele vejen igennem, filmene har fremragenge musik, og så har den noget, som sjældent optræder i tidsrejse historier. Det handler for det første ikke om hele verdens skæbne og bla bla bla. Det handler kun om Hill Valey og de personer, som bor der.
Tænk hurtigt McFly. Tænk hurtigt

Slægterne

En af de virkelig fede ting ved serien er, som sagt, at det altid er de samme familier, man følger. Dette gør selvfølgelig, at de sjældent tilføjer nye skuespillere, men det er ikke en dårlig ting. Lige meget hvilken tid de er i, så kan man genkende Biff, ham den skaldede lærerfyr og McFly familien. Det er de samme slægter, som hele tiden dukker op, og det gør hele tidsrejsen mere personlig. Det handler også mere om personlig udvikling end noget andet. Og alle de ting gør, at serien stadig holder.

Kommentarer