Lord of the Hunt

Middle-Earth Shadow of Mordor var et godt spil, men historien var virkelig skuffende, og jeg vil ikke have en toer. Jeg ville dog gerne have noget mere af nemesis systemet, og det giver denne nye dlc. Lord of The Hunt har nemlig de to ting, der gjorde Shadow godt: Nemesis og Torvin. DLCen tilføjer nye monstre, ork typer og nogle få andre ting. Historien er ganske kort, men den er okay. Den handler mest om dværgen Torvin, der var den bedste karakter i Shadow. Nemesis systemet bliver opdateret meget af DLCen, og Talion får et nyt udseende. Alt dette er meget godt, og det er en lille perfekt tilføjelse. Eller det vil sige, at der en ting, jeg er lidt utilfreds med. Alt det nye indhold kommer ikke ind i hovedspillet, det kan kun spilles i en separat kampagne. Jeg forstår deres grunde for at gøre dette, men jeg ville foretrække, hvis det var i hovedspillet.



Kommentarer