Projekt Monster - Forberedelse

Skævfjæs
Jeg kalder ham skævfjæs
I dag fortsatte min bror og jeg vores lille projekt, hvor vi vil lave mærkelige monstre og eksperimentere med Games Workshop figurer.

Log 2: Den store

Gnavpande
Min lillebror kunne ikke holde op med at snakke om den figur, han havde lavet med resterne af mit spøgelse (ses til højre), og til sidst fik jeg en ide. Vi havde en gammel pakke figurer fra Hobbitten, der endnu ikke var åbnet, og i den var bjergtrolde kongen. Vi havde også en gammel plade, der lignede en bunke kranier, og jeg kom på endnu en ide. Jeg vil ikke afsløre, hvad vi er i gang med, men det bliver mere indviklet, end nogen figur jeg har lavet før. Først knækkede vi et skjold mit over og limede det og nogle andre ting fast på kranie pladen. 



Imens gik jeg igang med at male to små bjergtrolde, der også var i pakken (der var mange). Jeg grundede dem med hud og ben farve, men de er stadig ikke helt færdige. Eller den ene blev færdig malet, og den mangler kun at tørre, hvor imod den anden stadig mangler et par lag. Min bror modificerede videre på hans lille kranie-spøgelse (Gnavpande), imens det hele tørrede, og jeg fiflede med en anden figur.

Den anden

Hovedet røg også af
Imens jeg ventede, arbejdede jeg også på et menneske fra det forbund, der besejrede Sauron for længe siden. Jeg gjorde ham dog en del anderledes. Jeg havde nemlig nogle gamle legetøjs figur ting, der har næsten samme størrelse som Games Workshop. Så jeg huggede armen af en mad, og filede hans hånd væk. Tilbage var nu kun skjoldet, som jeg limede på mit menneske, da malingen var tør. Skjoldet ser meget anderledes ud fra de andre ting, vi har, så det er en anden god måde at gøre sine figurer unikke på. Brug hvad du har.

Her ses resultater i en kamp imod min søsters andet spøgelse.
Da det var færdigt, tilføjede jeg lidt hud til Skævfjæs, som lignede rådden hud, der stadig var i hans fjæs. Det var ikke meget, og det virkeligt godt ud, men jeg glemte at tage et billede. I stedet kan I se lidt til, hvordan det går for Den Store.

To be continued...

Kommentarer