Tak Bioware

Dragon Age Inquistion er et helt fantastisk spil, og det er helt enormt, selvom at der mangler hvisse ting. Det føles, som om at der mangler nogle flere gruppe elementer og en god tale i slutningen, men dette fik vi ikke. Jeg frygtede, at der ville komme en dum dlc på et tidspunkt, som ville involvere dette, men jeg tror ikke længere, at det er tilfældet. Bioware har annonceret, at de vil forbedre spillet med nogle kommende opdateringer, der også vil tilføje yderligere gratis indhold. Jeg ved ikke, hvor meget der er tale om, men jeg håber, at det forbedrer slutningen og laver flere hold øjeblikke. Jeg ser i hvert fald frem til det. Dragon Age 2 havde også en masse fjernet indhold, der fik spillet til at føle hult. Det blev så også lavet på ni måneder, men jeg er glad for, at dette indhold bliver puttet ind i spillet. I øjeblikket er deltids igang med min anden karakter. Spillet har virkelig et element, jeg elsker. På et tidspunkt i hovedhistorien, skal man vælge imellem at udføre to forskellige missioner, og de er begge lige gode. Jeg håber Bioware også gør dette i fremtiden, for spillet får så meget variation af det, og der er mere værdi ved genspilning.



Kommentarer